domingo, 20 de marzo de 2011

Recitació Poètica, Memorial Miquel Verdura.

Aquest diumenge al capvespre hem pogut gaudir del magnific homenatge que han fet a en Miquel Verdura la gent del Centre Moral, principalment la gent que amb ell van col·laborar des de l'entitat, des del teatre...
Ha estat realment emocionant. És molt difícil transcriure el viscut. Les recitacions fantàstiques així com les cançons i la representació teatral.
Tot recordava a en Miquel. Semblava talment com deia el programa: Un retrobament.


Tothom pot tenir vers en Miquel records. Tots ens en recordem de la seva entrega a tot el que feia. Quant va ser regidor, quant va ser president del Centre, abans en tantes d'altres coses i també la seva dedicació i mirada critica, com en tot, a Convergència d'Arenys de Munt.

Els primers passos en alguna situació, activitat, feina, etc. són sempre difícils i comptar amb gent que t'acompanyi i et guii és important. Jo per sort en els meus inicis a la política vaig poder comptar, entre d'altres, amb el suport de'n Miquel. Suport que es va mantenir fins que ell va poder.
Recordo algunes trobades, casuals moltes vegades, al bar del Centre. Amb la seva beguda i bossa de patates fregides dissertàvem sobre temes de política municipal. A vegades amb contundència em deia: has d'apretar més, aneu per aquí i no us amoïneu. A vegades el convencia de que potser no calia o que les coses eren d'un altra manera. Llavors feia aquell somriure que et donava tanta seguretat i em deia: com gairebé sempre tens raó, o part, però apreta més no afluixis que vas bé i cal anar millor.
Doncs el lluitar per anar sempre a millor a no conformar-se amb el que tenim és una de les coses que vaig aprendre d'en Miquel i ho intento fer cada dia. Avui he renovat aquella energia que ell m'encomanava en les descrites trobades fortuites.
Gràcies Miquel per tot i gràcies també a la teva família. I com no a tots els que avui han fet possible aquest emotiu i inoblidable homenatge.

No hay comentarios:

Publicar un comentario